fredag 28. mars 2008

Ting 21

Cyber-universet er jo gedigent! Her sitter jeg og synes jeg har vært innom en masse, og for hver kategori jeg har luktet litt på, finnes det mangfoldige alternativer. Det er min første reaksjon når jeg ser på listen over 2.0 vinnerne, for der er det i hovedsak nye navn for meg.

Men noen av favorittene mine har sneket seg inn:

Bloglines - fordi jeg synes den er svært enkel å bruke,

Library thing - for der kan jeg bare bli oppslukt og klikke meg videre og videre på hva andre leser og liker

- og Flickr er der. Liker den fordi den kan kombineres med så mange andre programmer, jeg tror det er det jeg mener, for jeg mener å huske at jeg i flere sammenhenger etter å ha vært på Flickr har blitt spurt om jeg vil hente bilder derfra i andre programmer.

Jeg ser at Rollyo er vinner i kategorien Search, men det programmet fikk jeg aldri helt tak på.

Min egen vinnerliste kunne sett sånn ut:

Zoho writer

Bighugelabs

Library thing

Flickr

Blogspot

- i tilfeldig rekkefølge

Og disse vil jeg sjekke nærmere etter å ha sett på vinnerlisten:

http://www.boxxet.com/

http://desktoptwo.com/


- aner ikke hvorfor alt ovenfor ble understreket!






Ingen kommentarer: